Ved nettbestilling blir du bedt om å oppgi ditt navn og telefonnummer, slik at vi kan verifisere at det er du som har gjort bestillingen. Du vil motta en SMS på det oppgitte telefonnummeret, som du må svare på for å bekrefte bestillingen. Nettbestillingen støtter kun norske telefonnummer med 8 siffer.
Har du spesielle behov ved bestilling?
Våre hyggelige kundebehandlere bestiller drosje til deg, og hjelper deg med barnesete, ekstra bagasjeplass, astma- og allergibil, varekjøring, lav bil eller andre behov. Fra inn- og utlandet når du oss på +47 46 74 74 80.
Forhåndsbestilling
En tur kan bestilles god tid i forveien. En forhåndsbestilling blir ikke tildelt en spesifikk bil i det du bestiller, men sendes ut til bilene på vanlig måte noen minutter før hentetidspunkt. Taksameteret vil stå på frammøtetakst frem til bestilt klokkeslett, og deretter slår sjåføren taksameteret over på kjøretakst. Sjåføren vil også slå over på kjøretakst dersom du setter deg inn i bilen før avtalt hentetidspunkt.
Avbestilling
Avbestilling av en forhåndsbestilling må skje senest 60 minutter før avtalt hentetidspunkt. Hvis turen ikke blir avbestilt innen denne fristen må kunden betale minstepris. Direktebestilte biler kan ikke avbestilles, og kunden må betale gjeldende minstepris for oppmøtet.